Εγγύηση Προϊόντων

Εγγύηση Προϊόντων

Σε περίπτωση διαδικτυακής συναλλαγής μέσω πλατφόρμας, η πλατφόρμα αποτελεί τον ενδιάμεσο και όχι τον πωλητή του προϊόντος, γι’ αυτό πρέπει να γίνει έλεγχος στους όρους και τις προϋποθέσεις της συναλλαγής (νόμος 2251/94)

Εγγύηση για τα προϊόντα που πωλούνται μέσω της ιστοσελίδας www. yoost.gr καλύπτονται από την εγγύηση που παρέχουν στην Εταιρία γι’ αυτά οι προμηθευτές τους (ο προμηθευτής μας είναι εντός ευρωπαϊκής αγοράς και συγκεκριμένα στη Γερμανία). Η ευθύνη βαραίνει αποκλειστικά τους επιμέρους προμηθευτές της εταιρίας που μας τα προμηθεύει. Επίσης, ορισμένα προϊόντα που διατίθενται μέσω της Εταιρίας μπορούν να υποστηρίζονται μόνο από τον κατασκευαστή τους. Σε αυτή την περίπτωση, το προϊόν πωλείται με την εγγύηση του κατασκευαστή του. Γι’ αυτό τον λόγο σας προτρέπουμε να επικοινωνείτε πρώτα με τον κατασκευαστή ή τον τοπικό διανομέα για θέματα που αφορούν το προϊόν.

Η Εταιρία μας δεν παρέχει καμία εγγύηση ούτε για την ποιότητα/καταλληλόλητα των πωλούμενων προϊόντων για οποιονδήποτε συγκεκριμένο σκοπό, ούτε εγγυάται την ασφάλεια και την προστασία των χρηστών των προϊόντων αυτών και δεν φέρει καμία ευθύνη για ελαττωματικά προϊόντα ή/και αναληθή στοιχεία που αφορούν στα εμπορεύματα των προμηθευτών της που περιέχονται στην ιστοσελίδα της. Το κατάστημά μας είναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ διαδυκτιακό.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ DOA ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΑΣ.
Ως κατάστημα yoost.gr δεν υποστηρίζουμε τη διαδικασία DOA παρά μόνο αν αυτή υποστηρίζεται από το εκάστοτε εργοστάσιο-προμηθευτή μας. Δεν έχουμε καμία απολύτως ευθύνη για την διαδικασία DOA και δεν την αναλαμβάνουμε. Σε περίπτωση που κάποιος πελάτης ζητήσει να χρησιμοποιήσει την εν λόγω διαδικασία, εμείς στέλνουμε όλα τα σχετικά με αυτήν στο επίσημο service του εκάστοτε προϊόντος και αυτοί, και μόνο αυτοί, αποφασίζουν αν θα γίνει δεκτό το αίτημα για την διαδικασία DOA.
Η διαδικασία DOA για να ισχύσει, χρειάζεται απαραίτητα vιdeo κατά το ανοίγμα της συσκευασίας ενώ πρέπει να μας ενημερώσετε γραπτώς εντός 12 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος από την μεταφορική. Σε κάθε άλλη περίπτωση δε γίνεται δεκτή από τον προμηθευτή μας η διαδικασία DOA (κι αυτό εφόσον η συγκεκριμένη διαδικασία είναι δεκτή από το εργοστάσιο) ενώ το στέλνετε σε εμάς με δική σας χρέωση.

Αγόρασα από απόσταση μία συσκευή με τιμολόγιο, για λογαριασμό της επιχείρησής μου. Μπορώ να υπαναχωρήσω;
Όχι, γιατί δεν είστε καταναλωτής κατά την έννοια του Ν.2251/94. Ως καταναλωτής ορίζεται κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο ενεργεί για λόγους που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική του δραστηριότητα.

Οι παραγωγοί – κατασκευαστές καινούργιων διαρκών καταναλωτικών αγαθών εξασφαλίζουν στους καταναλωτές τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση και την επισκευή τους,
καθώς και την ευχερή προμήθεια ανταλλακτικών και άλλων αγαθών που απαιτούνται για τη χρήση τους σύμφωνα με τον προορισμό τους, για χρονικό διάστημα δύο ετών από την παράδοση του αγαθού, εκτός και αναφέρεται κάτι διαφορετικό κατά τους όρους.

Σε περίπτωση αντικατάστασης του αγαθού ή ανταλλακτικού του, η εμπορική εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη τη διάρκειά της ως προς το νέο αγαθό ή ανταλλακτικό, εκτός αν σε αυτή ορίζεται διαφορετικά.

 Κινητά τηλέφωνα-Tablets-laptops-gadgets
Η εγγύηση καλύπτει μόνο κατασκευαστικά λάθη στη συσκευή. Οποιαδήποτε άλλη βλάβη (πτώση, υγρασία, κακή μεταχείριση, παρέμβαση στα εσωτερικά τμήματα από μη εξουσιοδοτημένα άτομα-service) αυτομάτως θέτει το προϊόν εκτός εγγύησης και θα υπάρχει χρέωση για την επισκευή του καθώς και για τον έλεγχο. Οι αποστολές από και προς τα κέντρα επισκευών γίνονται πάντοτε με δικό σας μέσο και κόστος, εκτός των περιπτώσεων που προβλέπεται κάποια ειδική διαδικασία.
Μείωση τιμής μετά από άνοιγμα και χρήση του τηλεφώνου: Την προσήκουσα μείωση της τιμής το ελάχιστο 30% από την αγορά του, εφόσον έχει ανοιχτεί και χρησιμοποιηθεί το προϊόν (εάν δεν ήταν δυνατή η επισκευή ή αντικατάστασή του), εντός εύλογου χρονικού (35  εργάσιμων ημερών).
Σε περίπτωση που σταλεί συσκευή προς επισκευή αλλά το επίσημο επισκευαστικό κέντρο δεν καταφέρει να την εντοπίσει (από λάθος εκτίμηση του αγοραστή), υπάρχει χρέωση από το επίσημο service 45€ +ΦΠΑ.

Εγγύηση Προϊόντων

Η εγγύηση για όλα τα προϊόντα που πωλούνται μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος είναι η εκάστοτε εργοστασιακή και είναι 2 έτη για τα προϊόντα:
Nokia, Samsung,  Sony, LG, Htc, Blackberry, Ulefone, Cubot, Huawei, Lenovo, TLC, Alcatel, Honor, Xiaomi, Motorola, Oneplus, Google, Realme, Vivio, ΖΤΕ

Η εγγύηση για τα προϊόντα Apple, Oppo και Blackview είναι εργοστασιακή  1 έτος.

Επίσημα εξουσιοδοτημένα service στην Ελλάδα:
Αpple: 2103009960-80044145417
Apple-Xiaomi: 2119991000-2119994000
Samsung Service Center80111 7267864 (Από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο βάσει τιμοκαταλόγου του παρόχου σας), 210-6897691
Huawei Customer Service Center: 2170007575, 2111988000
Honor (για τα νέα μοντέλα): 210 777 7076, 217 0008078
LG Customer Service Center:  2107777076, 217 0008078
Motorola& Lenovo Customer Service Center: 
211 198 0692, 2107777076, 217 0008078
Realme επίσημο repair center Smart4all (για Mobile Phone, IoT, Tablet): 2160027021, Απόλλωνος 6-Ελληνικό T.K. 16777, info@smart4all-international.gr
CAT επίσημο service cellcom:2109902582
Nokia Service: SMARTEC ADVANCED TECHNOLOGY APPLICATIONS SA, Διεύθυνση: Φιδιππίδου 7 , 12461 Χαϊδάρι, Αττική, Τηλέφωνο:+302105820000.

Όλα τα κινητά τηλέφωνα από το Σεπτέμβριο του 2021 δεν έχουν την πλαστική συσκευασία σφράγισης με σκοπό τη μείωση χρήσης πλαστικών στην Ευρώπη και ενδέχεται να μην έχουν και φορτιστές, αλλά μόνο το καλώδιο φόρτισης.
Όλες οι μπαταρίες των ηλεκτρονικών gadgets-τηλεφώνων-τάμπλετ έχουν εγγύηση 6 μήνες εκτός αν το εργοστάσιο ορίζει κάτι άλλο.

1. ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΗΛΕΦΩΝΩΝ ΧΙΑΟΜΙ-CUBOT-BLACKVIEW-ULEFONE-GOOGLE-HTC-CAT-OPPO-ONEPLUS-VIVIO-ZTE-NOTHING (εταιριών που δεν έχουν επίσημο επισκευαστικό κέντρο στην Ελλάδα)

Αναφέρουμε λεπτομερώς το πρόβλημα με mail στο support center της εκάστοτε εταιρείας (απαντάνε συνήθως σε 24-48 ώρες και σας κατευθύνουν ως προς το επόμενο βήμα για την εγγύηση του τηλεφώνου σας). Σε περίπτωση που δεν το επισκευάσει ο εισαγωγέας της Ελλάδος κατα την εντολή του εργοστασίου ακολουθείται η παρακάτω διαδικασία: 

Σε περίπτωση τεχνικής βλάβης εντός της διετίας που προβλέπεται από την εγγύηση του προϊόντος, το προϊόν αποστέλλεται στον προμηθευτή μας στη  Γερμανία  προκειμένου να γίνει η όποια επιδιόρθωση, ο οποίος το προωθεί στο εξουσιοδοτημένο επισκευαστικό κέντρο της εκάστοτε εταιρείας.
Ο πελάτης αποστέλλει το προϊόν 
με δικά του έξοδα σε μας ενώ επιβαρύνεται και με κόστος 24,90€ για την αποστολή του προϊόντος στη Γερμανία. Η επαναπροώθηση του προϊόντος γίνεται δωρεάν. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα να το στείλετε και με δική σας courier εφόσον πρώτα σας στείλουμε όλα τα έγγραφα που απαιτούνται για τον επίσημο ντίλερ στην Γερμανία.

Η μέγιστη χρονική διάρκεια για την επιδιόρθωση των τηλεφώνων είναι 35 εργάσιμες ημέρες , σε περίπτωση που αργήσει πάνω από 20 εργάσιμες ημέρες, υπάρχει η δυνατότητα να λάβετε συσκευή αντικατάστασης εφοσον ζητηθεί απο εσας και μπορουμε να ανταποκριθούμε σχετικά με την διαθεσιμοτητα της συσκευής  αντικατάστασης μεχρι νά ‘ρθει η δική σας.

2. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΥΗΣΕΩΝ ΛΟΙΠΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΤΗΛΕΦΩΝΩΝ- ΤΑΜΠΛΕΤ

2α. Η διαδικασία όταν έχει πρόβλημα το τηλέφωνο είναι: στέλνουμε μήνυμα email στο εκάστοτε εργοστάσιο, η στο τμήμα τεχνικής υποστήριξης ή στο info@yoost.gr
2β. Όλα τα κινητά τηλέφωνα και tablets επισκευάζονται στους επίσημους αντιπροσώπους στη Γερμανία, εφόσον δεν τα επισκευάζουν οι αντίστοιχοι αντιπρόσωποι στην Ελλάδα, ούτε κατόπιν εντολής του εργοστασίου. Σε αυτήν την περίπτωση, που η επισκευή δεν γίνεται από την αντιπροσωπεία στην ελληνική αγορά, αποστέλλετε σε μας το προϊόν με δική σας χρέωση  και εμεις το αποστέλλουμε στον προμηθευτή μας στη Γερμανία σε περιπτωση που το προιον ειναι μεγαλύτερο απο δυο κιλα θα παει βασει ογκομετρησης για αποστολη στο εξωτερικο. Η επιβάρυνση που θα έχετε για την αποστολή στο τεχνικό τμήμα της επίσημης αντιπροσωπείας στη Γερμανία, είναι 24,90€. Η επιστροφή δεν επιβαρύνεται 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ
Mail  προϊόντων για την εγγύηση. 
Προκειμένου να αποστείλετε ένα προϊόν σε μάς , θα πρέπει να στείλετε mail στο info@yoost.gr  να περιγράψετε ακριβώς το πρόβλημα που έχει το προϊόν και μετά να εκτυπώσετε το έντυπο επισκευής . Σε περίπτωση που δεν έχουμε λάβει το mail με την αναφορά του προβλήματος του προϊόντος, δεν θα γίνεται δεκτό το προϊόν.
Όλα τα δεδομένα του κινητού θα διαγραφούν μετά από κάθε επισκευή, για αυτό όταν στέλνετε το τηλέφωνο προς επισκευή-έλεγχο, καλό θα είναι να μην έχει προσωπικά δεδομένα, φωτογραφίες, επαφές και χωρίς κωδικό κλειδώματος τηλεφώνου ή motivo κλειδώματος. Από τον Σεπτέμβριο του 2021 οι περισσότερες συσκευασίες δεν έχουν πλαστική σφράγιση παρά μόνο την ταινία ασφαλείας του προϊόντος.
Σε περίπτωση που σταλεί τηλέφωνο-tablet-laptop-παιχνιδομηχανή-smartwatch και ό,τι άλλο προϊόν και διαγνωστεί από το τεχνικό μας τμήμα ότι δεν έχει βλάβη, εργοστασιακό ή τεχνικό πρόβλημα, χρεώνεται με 45€ κόστος ελέγχου το ελάχιστο και αναλόγως την περίπτωση της επισκευής προηγείται τηλεφωνική επικοινωνία.
Όλα τα προϊόντα μας είναι αγορασμένα από προμηθευτή της Γερμανίας με ευρωπαϊκές προδιαγραφές.

Καλάθι αγορών