Πολιτική Επιστροφών

α. Πολιτική Επιστροφών

Εάν για κάποιο λόγο επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν το οποίο προμηθευτήκατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα
τότε θα πρέπει να μας στείλετε συμπληρωμένη τη φόρμα που θα βρείτε μέσα στη συσκευασία ή ΕΔΩ, λαμβάνοντας υπόψη τα παρακάτω σημεία:

Προϋποθέσεις για την επιστροφή προϊόντος:

Όλα τα αιτήματα επιστροφής υπόκεινται σε διαδικασία εγκρίσεως και μπορούν να γίνουν μόνο εφόσον το προϊόν είναι άθικτο,
με σφραγισμένη συσκευασία και η επιστροφή γίνει σε χρονικό διάστημα 14 ημερών  σύμφωνα με τον κύκλο ζωής του προϊόντος.
Σημειώνεται ότι περιπτώσεις όπου το επιστρεφόμενο προϊόν δεν βρίσκεται στην κατάσταση που περιγράφεται παραπάνω,
δεν μπορεί να επιστραφεί τυχόν αίτημα σας θα απορρίπτεται και το προϊόν θα σας επιστρέφεται.
Το κοστος τις επιστροφής βαραίνει των καταναλωτή.

β. Πολιτική Επιστροφών

Σε περιπτωση που γίνει η παραγγελια και κανετε λαθος το χρωμα ,νούμερο η τύπο συσκευής και ζητήσετε την επιστροφη του
θα σας την κανουμε αλλα θα υποστείτε την μείωση τιμής διοτι το λαθος ειναι δικο  σας και ειναι ειδικη παραγγελια επειδη το
προιον δεν υπάρχει στην αποθηκη ,και για το συγκεκριμένο προιον που θελετε να επιστρέψετε θα ειναι μειωμένο κατα 30%
το ελάχιστο και αναλόγως τι προιον ειναι.
Ποια προϊόντα εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης ;
Από το δικαίωμα υπαναχώρησης εξαιρούνται, μεταξύ άλλων, τα προϊόντα που κατασκευάζονται-παραγγέλνονται
σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή καθώς ολοκληρώνει την παραγγελια του και συμφωνεί με τους ορους πληρωμής και χρήσεις.

Αγόρασα από απόσταση μία συσκευή με τιμολόγιο, για λογαριασμό της επιχείρησής μου.
Μπορώ να υπαναχωρήσω με βάση τις διατάξεις του Ν.2251/94;

Όχι, γιατί δεν είστε καταναλωτής κατά την έννοια του Ν.2251/94.
Ως καταναλωτής ορίζεται κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο ενεργεί για λόγους που δεν εμπίπτουν στην εμπορική,
επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική του δραστηριότητα.

Εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό ποιος είναι υπεύθυνος για την αποκατάσταση;

.Σε περίπτωση διαδικτυακής συναλλαγής μέσω πλατφόρμας,  η πλατφόρμα αποτελεί τον ενδιάμεσο και όχι τον πωλητή του προϊόντος,
γι’ αυτό πρέπει να γίνει έλεγχος στους όρους και τις προϋποθέσεις της συναλλαγής. (νομος 2251/94)

α. Ερωτήσεις -Απαντήσεις βασει του Ν.2251/94

Ποιος πρέπει να αποδείξει την ελαττωματικότητα του προϊόντος και εντός ποιού χρονικού διαστήματος;
Είναι ευθύνη του πωλητή για τους έξι πρώτους μήνες, μετά την αγορά, να αποδείξει ότι δεν είναι ελαττωματικό το προϊόν.
Μετά την περίοδο αυτή και ως το τέλος της εγγύησης, είναι υποχρεωμένος ο καταναλωτής να αποδείξει την ελαττωματικότητα.

Υπάρχει τρίτο μέρος που μπορεί να παράσχει υπηρεσίες απόδειξης;
Ο καταναλωτής με δικά του έξοδα μπορεί να ζητήσει τη γνώμη ενός εμπειρογνώμονα.

Για κάθε περίπτωση αιτήματος επιστροφής, θα προηγείται πλήρης έλεγχος του προϊόντος ο οποίος ενδέχεται να περιλαμβάνει ακόμη,
και τεχνική αξιολόγηση της κατάστασης του από το αρμόδιο κατά περίπτωση τεχνικό τμήμα. Διατηρούμε το δικαίωμα της αναίτιας απόρριψης του αιτήματος.

Εφόσον ολοκληρωθεί ο έλεγχος του προϊόντος και εγκριθεί το αίτημα σας, θα λάβετε τον αριθμό έγκρισης της επιστροφής.
Η αξία πίστωσης ενδέχεται να είναι μικρότερη της αξίας τιμολόγησης και η πίστωση θα γίνεται πάντοτε κατόπιν σχετικής ενημέρωσης.

Εξοδα:

Έξοδα Αποστολής: η επιστροφή γίνεται με δικό σας μέσο και κόστος. Σε ό,τι αφορά προϊόντα μόδας, αξεσουάρ,
υποδημάτων επιστρέφονται σε αποθήκη συνεργάτη μας στην Ιταλία.
Ως εκ τούτου, το κόστος επιστροφής ενός τέτοιου προϊόντος ανέρχεται στα €23,
ενώ η επαναπροώθηση του νέου προϊόντος στα €15 (για express αποστολή 2-5 ημέρες).

Επιστροφή η οποία αφορά σε λάθος προϊόν: Στην περίπτωση που το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε,
μπορείτε να το επιστρέψετε εντός εφτα  (3)  ημερών από την παράδοσή του σε εσάς χωρίς χρέωση μεταφορικών.
Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση,
μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική άθικτη συσκευασία.

Έξοδα αποστολής: η επιστροφή για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις γίνεται με δικό μας κόστος ,
με βασική προϋπόθεση ότι έχει προηγηθεί επικοινωνία σας,
με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, προκειμένου εν συνεχεία και να σας αποστείλουμε το ορθό προϊόν.

Επίκληση ελαττώματος: Αναφορικά με περιπτώσεις προϊόντων με τεχνικό πρόβλημα,
θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ή να συμβουλευτείτε την ενότητα «Εγγυήσεις-Service».
Επιστροφή προϊόντος με ελάττωμα απο εσας κα οχι απο την εργοστασιακη συσκευασια DOA (πρεπει να υπάρχει βίντεο κατα το  ανοίγμα τις συσκευασίας το οποιο και θα μας το αποστέλλετε μεσω mail)  δεν θα γίνεται δεκτή και το προϊόν θα σας επιστρέφεται.

Επιστροφή Χρημάτων:

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΤΙΜΗΜΑΤΟΣ στο πλαίσιο επιστροφής προϊόντος:
Στην περίπτωση που στο πλαίσιο των ανωτέρω, θα προβούμε σε εξόφληση προς εσάς του αρχικού τιμήματος του προϊόντος σε 14 ημέρες, διευκρινίζεται ότι:

  • – Αν η πληρωμή του είχε γίνει από εσάς με την χρήση Πιστωτικής ή Χρεωστικής κάρτας,
    η ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής ,
    και η Τράπεζα θα προχωρήσει σύμφωνα με τους όρους που προβλέπονται,
    από τη σύμβαση που έχει υπογραφεί μεταξύ του πελάτη (εσείς) και της Τράπεζας του.
  • Έξοδα Αποστολής: η επιστροφή γίνεται με δικό σας μέσο και κόστος εντός 14 ημερολογιακών ημερών
  • από την ημέρα της σχετικής ως άνω Δήλωσής σας για Υπαναχώρηση-άρνηση παραλαβης
  • (είτε το επιστρέφετε εσείς στο σημείο που σας υποδεικνύουμε, είτε το αποστέλλετε με κάποιο μεταφορέα)
  • και δεν επιστρέφονται τα μεταφορικα που σας το στείλαμε σε εσας.
  • Η Εταιρεία μετά από την ενημέρωση αυτή δεν φέρει καμία ευθύνη για την υλοποίηση των όρων της προαναφερθείσας σύμβασης,
    μεταξύ του πελάτη και της Τράπεζας καθώς και για τον χρόνο και τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού της εν’ λόγω συναλλαγής.
  • – Στην περίπτωση που η εξόφληση του τιμήματος έχει γίνει με μετρητά ή Τραπεζικό έμβασμα ή αντικαταβολή,
    προκειμένου να σας επιστραφεί το εν λόγω ποσό, θα υποδεικνύετε από πλευράς σας Τραπεζικό λογαριασμό
    (αποστέλλοντας αποδεικτικό ότι είστε ο δικαιούχος αυτού) στον οποίο θα γίνεται με κατάθεση η επιστροφή του τιμήματος του προϊόντος.
    Τα προϊόντα προς επιστροφή αποστέλλονται αποκλειστικά στην ακόλουθη διεύθυνση: ΠΙΝΔΟΥ 45, 15669 ΠΑΠΑΓΟΣ, ΑΤΤΙΚΗ.
    Για  τα κινητά  τηλεφωνα,tablet,laptop-smartwatch δεν επιστρέφονται αν αποσφραγιστούνε για τον  λογο οτι το κινητο (έξυπνο) τηλεφωνο, ταμπλετ,laptop,smartwatch  υπόκεινται στην κατηγορία της χρηματιστηριακής τιμής ( μεταβάλει καθημερνά η τιμη καθε μοντέλου ,αρα δεν ειναι ποτε σταθερη η τιμη του προιοντος) ,
    και δεν εχει την ιδια αξία, αρα αν επιθυμείτε επιστροφη θα ειναι μειωμένη κατα 40% το ελάχιστο εφοσον αποσφραγιστεί ,
    και για  λόγους υγιεινής η εταιρεία μας δεν δέχεται επιστροφές σε ακουστικά, μαγιό, κορμάκια, καλσόν,
    εσώρουχα και κοσμήματα εφ’ όσον έχουν αποσφραγιστεί από τη συσκευασία τους, εκτός εάν είναι ελαττωματικά.
Καλάθι αγορών
Scroll to Top