Εγγύηση Προϊόντων
Σε περίπτωση διαδικτυακής συναλλαγής μέσω πλατφόρμας, η πλατφόρμα αποτελεί τον ενδιάμεσο και όχι τον πωλητή του προϊόντος, γι’ αυτό πρέπει να γίνει έλεγχος στους όρους και τις προϋποθέσεις της συναλλαγής (νόμος 2251/94)
Εγγύηση για τα προϊόντα που πωλούνται μέσω της ιστοσελίδας www. yoost.gr καλύπτονται από την εγγύηση που παρέχουν στην Εταιρία γι’ αυτά οι προμηθευτές τους (ο προμηθευτής μας είναι εντός ευρωπαϊκής αγοράς και συγκεκριμένα στη Γερμανία). Η ευθύνη βαραίνει αποκλειστικά τους επιμέρους προμηθευτές της εταιρίας που μας τα προμηθεύει. Επίσης, ορισμένα προϊόντα που διατίθενται μέσω της Εταιρίας μπορούν να υποστηρίζονται μόνο από τον κατασκευαστή τους. Σε αυτή την περίπτωση, το προϊόν πωλείται με την εγγύηση του κατασκευαστή του. Γι’ αυτό τον λόγο σας προτρέπουμε να επικοινωνείτε πρώτα με τον κατασκευαστή ή τον τοπικό διανομέα για θέματα που αφορούν το προϊόν.
Η Εταιρία μας δεν παρέχει καμία εγγύηση ούτε για την ποιότητα/καταλληλόλητα των πωλούμενων προϊόντων για οποιονδήποτε συγκεκριμένο σκοπό, ούτε εγγυάται την ασφάλεια και την προστασία των χρηστών των προϊόντων αυτών και δεν φέρει καμία ευθύνη για ελαττωματικά προϊόντα ή/και αναληθή στοιχεία που αφορούν στα εμπορεύματα των προμηθευτών της που περιέχονται στην Ιστοσελίδα της. Το κατάστημά μας είναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ διαδυκτιακο.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ DOA ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΑΣ.
Ως κατάστημα yoost.gr δεν υποστηρίζουμε τη διαδικασία DOA παρά μόνο αν αυτή υποστηρίζεται από το εκάστοτε εργοστάσιο-προμηθευτή μας και μόνο τότε. Δεν έχουμε καμία απολύτως ευθύνη για την Διαδικασία DOA και δεν την αναλαμβάνουμε. Τα στέλνουμε όλα στο επίσημο service του εκάστοτε προϊόντος και αυτοί αποφασίζουν για την διαδικασία DOA.
Η διαδικασία DOA για να ισχύσει, χρειάζεται απαραίτητα vιdeo κατά το ανοίγμα της συσκευασίας αυτής ενώ πρέπει να μας ενημερώσετε γραπτώς εντός 12 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος από την μεταφορική. Σε κάθε άλλη περίπτωση δε γίνεται δεκτή από τον προμηθευτή μας η διαδικασία DOA (κι αυτό εφόσον ισχύει η διαδικασία DOA από το εργοστάσιο) ενώ το στέλνετε σε εμάς με δική σας χρέωση.
Αγόρασα από απόσταση μία συσκευή με τιμολόγιο, για λογαριασμό της επιχείρησής μου. Μπορώ να υπαναχωρήσω;
Όχι, γιατί δεν είστε καταναλωτής κατά την έννοια του Ν.2251/94. Ως καταναλωτής ορίζεται κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο ενεργεί για λόγους που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική του δραστηριότητα.
Οι παραγωγοί – κατασκευαστές καινούργιων διαρκών καταναλωτικών αγαθών εξασφαλίζουν στους καταναλωτές τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση και την επισκευή τους,
καθώς και την ευχερή προμήθεια ανταλλακτικών και άλλων αγαθών που απαιτούνται για τη χρήση τους σύμφωνα με τον προορισμό τους, για χρονικό διάστημα δύο ετών από την παράδοση του αγαθού, εκτός και αναφέρεται κάτι διαφορετικό κατά τους όρους.
Σε περίπτωση αντικατάστασης του αγαθού ή ανταλλακτικού του, η εμπορική εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη τη διάρκειά της ως προς το νέο αγαθό ή ανταλλακτικό, εκτός αν σε αυτή ορίζεται διαφορετικά.
Κινητά τηλέφωνα-ταμπλετ-laptop-gadgets
Η εγγύηση καλύπτει μόνο κατασκευαστικά λάθη στη συσκευή. Οποιαδήποτε άλλη βλάβη (πτώση, υγρασία, κακή μεταχείριση, παρέμβαση στα εσωτερικά τμήματα από μη εξουσιοδοτημένα άτομα-service) αυτομάτως θέτει το προϊόν εκτός εγγύησης και θα υπάρχει χρέωση για την επισκευή του καθώς και για τον έλεγχο. Οι αποστολές από και προς τα κέντρα επισκευών γίνονται πάντοτε με δικό σας μέσο και κόστος, εκτός των περιπτώσεων που προβλέπεται κάποια ειδική διαδικασία.
Μειωση τιμης μετα απο ανοιγμα και χρηση του τηλεφωνου.Την προσήκουσα μείωση της τιμής το ελάχιστο 30% απο την αγορα του, εφόσον έχει ανοιχτεί και χρησιμοποιηθεί το προϊόν (εάν δεν ήταν δυνατή η επισκευή ή αντικατάστασή του), εντός εύλογου χρονικού (35 εργάσιμων ημερών ).
Σε περιπτωση που αναφερεται μια βλαβη και η βλαβη αυτη δεν διαγνωστεί απο το επισημο service διοτι δεν υπαρχει κατα τον ελεγχο υπαρχει χρεωση απο το επισημο service 45€ +φπα.
Εγγύηση Προϊόντων
Η εγγύηση είναι εργοστασιακή 2 έτη για τα προϊόντα:
Nokia, Samsung, Sony, LG, Htc, Blackberry, Ulefone, Cubot, Huawei, Lenovo, TLC, Alcatel, Honor, Xiaomi, Motorola, Oneplus, Google, Realme,vivio,zte,
Η εγγύηση για τα προϊόντα Apple, Oppo και Blackview είναι εργοστασιακή 1 έτος.
Επίσημα εξουσιοδοτημένα service στην Ελλάδα:
Αpple: 2103009960-80044145417
Apple-Xiaomi: 2119991000-2119994000
Samsung Service Center: 21 0822 9811
Huawei Customer Service Center: 2170007575, 2111988000
Honor (για τα νέα μοντέλα): 210 777 7076, 217 0008078
LG Customer Service Center: 2107777076, 217 0008078
Motorola& Lenovo Customer Service Center: 211 198 0692, 2107777076, 217 0008078
Realme επίσημο repair center Smart4all (για Mobile Phone, IoT, Tablet): 2160027021, Απόλλωνος 6-Ελληνικό T.K. 16777, info@smart4all-international.gr
CAT επίσημο service cellcom:2109902582
Nokia Service: SMARTEC ADVANCED TECHNOLOGY APPLICATIONS SA
Διεύθυνση: Φιδιππίδου 7 , 12461 Χαϊδάρι, Αττική
Τηλέφωνο:+302105820000.
Όλα τα κινητά τηλέφωνα από το Σεπτέμβριο του 2021 δεν έχουν την πλαστική συσκευασία σφράγισης με σκοπό τη μείωση χρήσης πλαστικών στην Ευρώπη και ενδέχεται να μην έχουν και φορτιστές, αλλά μόνο το καλώδιο φόρτισης.
Όλες οι μπαταρίες των ηλεκτρονικών gadgets-τηλεφώνων-τάμπλετ έχουν εγγύηση 6 μήνες εκτός αν το εργοστάσιο ορίζει κάτι άλλο.
1. ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΗΛΕΦΩΝΩΝ ΧΙΑΟΜΙ-CUBOT-BLACKVIEW-ULEFONE-GOOGLE-HTC-REALME-CAT-LENOVO-OPPO-ONEPLUS-VIVIO-ZTE-NOTHING
1α. Συγκεκριμένα σε ό,τι αφορά τα προϊόντα της
ΧΙΑΟΜΙ-CUBOT-BLACKVIEW-ULEFONE-GOOGLE-HTC-REALME-CAT-LENOVO-OPPO-ONEPLUS-VIVIO-ZTE-NOTHING :
Αναφερουμε λεπτομερως το προβλημα με mail (απαντάνε στο μήνυμά σας σε 24-48 ωρες και σας κατευθύνουνε ως προς το ποιο είναι το επόμενο βήμα για την εγγύηση του τηλεφώνου σας). Σε περίπτωση που δεν το επισκευάσει ο εισαγωγέας της Ελλάδος κατα την εντολή του εργοστασιου ακολουθείται την παρακάτω διαδικασια .
Σε περίπτωση τεχνικής βλάβης εντός της διετίας που προβλέπεται από την εγγύηση του προϊόντος, το προϊόν αποστέλλεται στον προμηθευτή μας στη Γερμανία προκειμένου να γίνει η όποια επιδιόρθωση.
Ο πελάτης αποστέλλει το προϊόν με έξοδα δικα του σε μας και επιβαρύνεται και με κόστος των 24,90€ για την αποστολή του προϊόντος στη Γερμανία ενώ η επαναπροώθηση του προϊόντος γίνεται δωρεάν. Μπορειτε να το στειλετε και με δικη σας courier εφοσον πρωτα σας στειλουμε ολα τα εγγραφα που απαιτούνται για τον επισημο ντίλερ στην Γερμανια .
1β. Όλα τα τηλέφωνα-tablet,laptop,smartwatch,game box και αλλα προιόντα τεχνολογίας που δεν έπισκευαζονται απο τον επίσημο αντιπρόσωπο στην Ελλάδα, αποστέλλονται στον προμηθευτή μας στη Γερμανία με δικό σας κόστος αποστολής 24,90€ (το κόστος αφορά στη μεταφορική εταιρεία) και επαναπροωθούνται σε σας δωρεάν. Η αποστολή σε εμάς γινεται με δική σας χρέωση η μας το φέρνετε στην διευθυνση που ειμαστε πουμε.
1γ. Η μέγιστη χρονική διάρκεια για την επιδιόρθωση των τηλεφώνων είναι 35 εργάσιμες ημέρες , σε περίπτωση που αργήσει πάνω από 20 εργάσιμες ημέρες θα έχετε από μας τηλεφωνική συσκευή μεχρι νά ‘ρθει η δική σας.
2. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΥΗΣΕΩΝ ΛΟΙΠΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΤΗΛΕΦΩΝΩΝ- ΤΑΜΠΛΕΤ
2α. Η διαδικασία όταν έχει πρόβλημα το τηλέφωνο είναι: στέλνουμε μήνυμα email στο εκάστοτε εργοστάσιο, η στο τμήμα τεχνικής υποστήριξης ή στο info@yoost.gr
2β. Όλα τα κινητά τηλέφωνα και tablets επισκευάζονται στους επίσημους αντιπροσώπους στη Γερμανία, εφόσον δεν τα επισκευάζουν οι αντίστοιχοι αντιπρόσωποι στην Ελλάδα, ούτε κατόπιν εντολής του εργοστασίου. Σε αυτήν την περίπτωση, που η επισκευή δεν γίνεται από την αντιπροσωπεία στην ελληνική αγορά, αποστέλλετε σε μας το προϊόν με δική σας χρέωση και εμεις το αποστέλλουμε στον προμηθευτή μας στη Γερμανία σε περιπτωση που το προιον ειναι μεγαλύτερο απο δυο κιλα θα παει βασει ογκομετρησης για αποστολη στο εξωτερικο. Η επιβάρυνση που θα έχετε για την αποστολή στο τεχνικό τμήμα της επίσημης αντιπροσωπείας στη Γερμανία, είναι 24,90€. Η επιστροφή δεν επιβαρύνεται
ΣΗΜΕΙΩΣΗ
Mail προϊόντων για την εγγύηση.
Προκειμένου να αποστείλετε ένα προϊόν προς εμάς , θα πρέπει να στείλετε mail στο info@yoost.gr να περιγράψετε ακριβώς το πρόβλημα που έχει το προϊόν και μετα να εκτυπώσετε το έντυπο επισκευής . Σε περίπτωση που δεν έχουμε λάβει το mail με την αναφορά του προβλήματος του προϊόντος, δεν θα γίνεται δεκτό το προϊόν.
Κατά την αποστολή των τηλεφώνου- τάμπλετ- ηλεκτρονικά, θα πρέπει να περιλαμβάνονται τα παρακάτω: Κουτί, manual του προϊόντος, φορτιστή, ακουστικά (όπου υπάρχουν) και απόδειξη αγοράς του προϊόντος.
Σε περίπτωση που σταλεί τηλέφωνο-tablet-laptop-παιχνιδομηχανή-smartwatch και ό,τι άλλο προϊόν και διαγνωστεί από το τεχνικό μας τμήμα ότι δεν έχει βλάβη, εργοστασιακό ή τεχνικό πρόβλημα, χρεώνεται με 45€ κόστος ελέγχου το ελάχιστο και αναλόγως την περιπτωση της επισκευής προηγείται τηλεφωνικη επικοινωνια .Όλα τα προϊόντα μας είναι αγορασμένα από προμηθευτή της Γερμανίας με ευρωπαϊκές προδιαγραφές.
Όλα τα δεδομένα του κινητού θα διαγραφούν μετά από κάθε επισκευή, για αυτό όταν το στέλνετε το τηλέφωνο προς επισκευή- έλεγχο να είναι χωρίς προσωπικά δεδομένα, φωτογραφίες, επαφές και χωρίς κωδικό κλειδώματος τηλεφώνου ή motivo κλειδώματος. Απο τον Σεμπτεβριου του 2021 ολες η συσκευασιες δεν εχουν πλαστικη σφραγιση παραμονο την ταινια ασφαλειας του προιοντος.